Veelgestelde vragen:

 

1. Waar zijn de Tiamo producten verkrijgbaar?

Onze producten zijn te koop bij verschillende speelgoed en babyspeciaalzaken, zie voor het overzicht van de verkooppunten.

2. Zijn de items van Tiamo getest?

Naast het hoge knuffelgehalte hebben wij veiligheid hoog in het vaandel staan. Alle producten worden uitvoerig getest en voldoen aan de laatste Europese veiligheidsnormen. Al onze producten zijn CE gekeurd en bevatten het CE-keurmerk.

3. Ik ben de lievelingsknuffel van mijn kindje kwijt geraakt, hebben jullie deze nog?

Wat vervelend! Helaas is dat iets dat nog wel eens voorkomt. Wij worden dagelijks gebeld en gemaild met de wanhopige vraag of wij de favoriete knuffel van je (klein) kindje nog op voorraad hebben. Omdat onze collecties elk seizoen worden vernieuwd, is de kans dat wij de verloren knuffel nog op voorraad hebben zeer gering. Gelukkig zijn er tegenwoordig ook nog de zogenaamde `knuffelkwijtsites`, hierop kunnen verloren of "gevonden"knuffels gemeld worden.

4. Er mist een onderdeel van het product dat ik gekocht heb, kan ik dat bij jullie bestellen?

Voor een snelle en directe oplossing raden wij je altijd aan met het product terug te gaan naar de winkel waar het artikel is gekocht. Afhankelijk van het artikel en de aard van het probleem, kan men voor je in de winkel voor een passende oplossing zorgen; indien nodig in overleg met ons, een vervangend onderdeel bestellen, het artikel laten repareren of in zijn geheel laten vervangen. In de winkel kunnen ze het beste en het snelst verder helpen. Uiteraard zal een aankoopbon dit proces bespoedigen.

5. Hoe kan ik mijn Tiamo producten het beste wassen?

Wij hebben bij elk artikel in ons productenoverzicht de wasinstructies aangegeven. Mocht je product er niet tussen staan dan verwijzen we je door naar ons contactformulier. We zullen dan zo snel mogelijk je vraag beantwoorden.

6. Waarom heb ik nog geen reactie ontvangen op mijn mail?

We proberen elke mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Het kan zijn dat ons antwoord in je spambox is gekomen, check die voor de zekerheid. Wij zijn werkzaam van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren. 

7. Ik heb een andere vraag maar deze staat hier niet weergegeven.

Indien een vraag hier niet voorkomt, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier. We doen ons best je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

 

 

 

Deze website gebruikt cookies.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.
x